Cupcakes cu zmeura

Cupcakes cu zmeura
Cupcakes cu zmeura

Alaturi de delicioasa turta dulce, am incercat si o reteta de cupcakes cu zmeura. De obicei fac muffins pentru ca mi se par extraordinar de usor de facut. Insa intre un muffin si un cupcake nu este o mare diferenta.
Reteta originala o gasiti aici, eu am adaptat-o la ce aveam la indemana.

Ingrediente:

175g de faina integrala
½ lingurita praf de copt
140g de zahar (prefer zaharul pudra ca se incorporeaza mai usor)
50g fulgi de cocos
140g de unt moale
esenta de vanilie
2 oua mari
200g zmeura congelata

Incingem cuptorul la 180° C si pregatim tava pentru briose punand in ea hartiutele. Eu am gasit la magazinul Jumbo hartiute cu Mos Craciun si cu reni.

Intr-un bol frecam untul cu zaharul pana devine cremos. Apoi incorporam restul ingredientelor.

In reteta originala aparea in lista de ingrediente si laptele, insa zmeura mea a fost zemoasa si nu am mai avut nevoie de el.

Dupa ce am amestecat toate ingredientele, le punem in tava de briose si dam la cuptor pentru 15-20 minute, pana cand sunt rumenite (trebuie sa treaca testul scobitorii, sau al cutitului, daca folositi metoda lui Jamie Oliver 😛 ).

Dupa ce s-au facut le lasam sa se raceasca, iar in acest timp pregatim toppingul sau glazura.

Eu am o fixatie pe fudge-ul de ciocolata in ultima vreme, imi place tare mult si mi se pare potrivit si pe post de glazura. Asa ca alea mele cupcake-uri au avut glazura de ciocolata. Mmmm, delicioase!

Pofta buna!

P.S.: Promit ca in curand sa va arat si reteta de fudge de ciocolata, pentru ca este extrem de simpla dar extraordinar de gustoasa (pentru iubitorii de ciocolata).

 

Lasa un mesaj

