Despre frecarea pielii in zona coapselor

Hello dragelor.
Astazi va voi povesti despre frecarea pielii in zona coapselor … frecarea in timpul mersului.
Multe dintre noi avem probleme vara cu purtatul rochitelor deoarece coapsele noastre se freaca in timpul mersului.
Este adevarat ca trebuie sa ai cateva kg in plus pentru asta, dar daca te simti bine in pielea ta de ce sa nu gasesti un remediu pentru aceasta problema.

Am incercat sa caut informatii pe site-uri romanesti .. dar nu am gasit decat prostii …
Am cautat in engleza si ce sa vezi, am dat peste multe site-uri cu informatii si exista chiar creme speciale pentru a evita iritatia.
Mai jos vedeti cateva “remedii” pentru aceasta problema:

  • Purtarea de lenjerie modelatoare pe sub rochie – acest tip de lenjerie va ajuta sa ascundeti burtica si colaceii si in acelasi timp impiedica frecarea directa a coapselor. Dar in sarcina acest tip de lenjerie nu poate fi purtat.
  • Purtarea de colanti sau de “chilotei cu manecute” – daca gasiti o pereche de colanti sau chilotei care sa ii puteti purta este perfect. Iar daca suneti gravide si gasiti unii care sa nu va stranga peste burtica este excelent. Eu am dat doar peste articole foooarte stranse peste burtica 😦
  • Folosirea unei creme de corp – aceasta hidrateaza pielea si poate usura frecarea, astfel diminuand sau chiar impiedicand iritatie. La mine crema nu are efect, iritatia este destul de urata.
  • Folosirea unui deo-stick antiperspirant – aceasta impiedica transpiratia si astfel nu se produce iritatia. La mine asta a avut cel mai bun rezultat.
  • Folosirea pudrei de bebei – pudra este foare eficienta in zilele mai putin calduroase pentru ca impiedica transpiratia. Dar in zilele caniculare nu mai are nici un efect 😦
  • Folosirea unor benzi de danteluta speciale pentru zona coapselor – am vazut aceste benzi de danteluta pe site-uri si mi se par foarte sexy. Seamana cu o jarteluta doar ca sunt mai late, cat sa acopere zona problematica.
     
  • Folosirea unei creme speciale – am vazut la fetele din state ca se gaseste pe Amazon o crema speciala pentru a preveni iritatia si a usura frecarea coapselor. Gasiti aici o descriere detaliata a acestei creme.

Voi ce metode folositi?
V-am pupacit!

Lasa un mesaj

