Articole pentru bebei de Lidl

Buna seara dragilor,

De astazi gasiti la Lidl articole pentru bebelasi. Printre aceste articole se numara si:

  • Termometru digital pentru frunte şi urechi – 39.99 lei. Eu l-am cumparat in seara asta si l-am si testat pe mine si pare sa fie functional. Am vazut pe emag termometre asemanatoare, iar preturile incepeau de la 100 si de lei.
  • Cărţi pentru mamă şi copil, 6 modele – 19.99 lei. Eu mi-am luat jurnalul de gravida si deja m-am apucat de completat. E foarte frumos cu multe pagini, este impartit in 4: cele 3 trimestre de sarcina si perioada imediat dupa nastere. Are tot felul de sectiuni si locuri pentru lipit poze si ecografii si este foarte colorat.
  • Accesorii pentru siguranța copiilor, diverse modele – 6.99 lei. Au mai multe tipuri de accesorii. 
  •  Hainute (tricouri, pantalonasi, body-ru si salopete) incepand de la 11.99 lei
  • Jucarii pentru bebelusi de la FisherPrice – 34.99 lei

Spor la cumparaturi!
V-am pupacit!

Lasa un mesaj

