Idei de bunatati pentru petrecerea de Halloween

La noi in cartier, de Halloween, copii vin costumati din poarta in poarta sa primeasca bunatati, iar la final se strang toti acasa la un vecin la petrecerea de Halloween. Sunt atat de dragalasi! Si avem copilasi de toate varstele.

Anul trecut nu am avut timp sa ma pregatesc cu bunatati de casa, asa ca am cumparat cate ceva, dar acum 2 ani am facut muffins cu dovleac pentru cei mici.

Anul acesta vreau din nou sa le fac bunatati de casa, asa ca am inceput sa caut idei. Uitati ce am gasit (puteti accesa linkul sursa dand click pe imagini):

Eu m-am gandit sa fac biscuitei in diverse forme specifice, asa ca maine merg sa caut decupatoare. De asemenea imi place foarte mult ideea cu mandarine/clementine desenate cu markerul.

Daca voi avea destula energie poate fac si niste cake pops. Sunt usor de facut, dar destul de migaloase.

Voi cum va pregatiti? 

Lasa un mesaj

