Noua mea dragoste – oala sub presiune

Am descoperit anul acesta oala sub presiune si pot zice ca a fost dragoste la prima … degustare.
Timp de doua saptamani m-am tot gandit daca merita sa-mi cumpar o oala sub presiune sau nu. Am pus totul in balanta si am decis ca merita sa incerc.
Trebuie sa recunosc ca nu am mai folosit o asemenea oala pana acum, deoarece mama nu are asa ceva… dar imi amintesc ca avea bunica o oala sub presiune care ma amuza foarte mult cu fluieratul ei.


Sincer, pana nu am inceput sa citesc mai mult despre gatitul sub presiune nici nu stiam despre calitatile unei asemenea oale:
– Timpul de fierbere scade cu pana la 50% (fasolea uscata se gateste in 20 de min!!!, fara sa fie lasata la inmuiat)
– Economie de energie (gatind la presiune temperatura de fierbere este mult mai mare decat in cazul gatitului normal, asa ca fierberea dureaza mai putin)
– Evaporarea scade cu mai mult de 80% fata de fierberea intr-o oala neacoperita
– Vitaminele se pastreaza in proportie de 90%-95%

Eu mi-am luat o oala de la Tefal ca si cea de aici atunci cand a fost promotia la Billa cu 50% reducere. 

Desi nu o folosesc zilnic sunt foarte incantata de ea. Imi place ca fierbe foarte repede orice in ea, iar carnea devine atat de frageda. Am fiert si gaturi de curcan in ea si daca inainte de fierbere m-as fi chinuit sa tai gaturile in bucati mai mici, dupa fierbere ele pur si simplu se dezmembrau. 

Pot spune ca imi face viata mai usoara.

Pe emag au 3 tipuri de oale sub presiune de la Tefal si daca mai aveti putina rabdare sigur vor fi la reducere ori de black friday, ori dupa. Au foarte des promotii la produsele Tefal.

 

Lasa un mesaj

