De ce nu voi mai merge la Hiperdia pentru analize

Astăzi vreau să împărtășesc cu voi pățania mea cu cei de la clinica Hiperdia din Timișoara.

hiperdia

Toată sarcina am mers la ei pentru analizele de sânge pentru că știam că mai au fonduri de la casa de asigurări la sfârșit de lună. Deși sunt foarte dezorganizați la recepție, nu m-a deranjat foarte tare.

Dar acum, la sfârșit de sarcină m-am dus din nou pentru un set de analize pe care de această dată le-am plătit. M-am dus la ei într-o zi de marți și fetele de recoltare mi-au spus că toate analizele mai puțin una vor apărea pe site în aceeași zi, după ora 18.

Mă uit seara pe site, îmi apăreau toate analizele mai puțin 2. Mă gândesc că poate apare mai târziu așa că nu m-am panicat.

Joi verific din nou rezultatele: analiza care trebuia să apară în 3 zile este și ea acolo, dar cealaltă analiză tot nu este așa că m-am decis să sun la ei.

Eram ferm convinsă că au uitat să îmi facă analiza dar speram să mai aibă sânge in laborator pentru a putea face acea analiză fără să fie nevoie să mai fac eu o vizită la ei.

Îmi răspunde o domnișoară care îmi spune că sună la laborator și revine cu un telefon. Revine după jumătate de oră și îmi spune să nu îmi fac probleme pentru că analiza este în curs de procesare și a doua zi va fi gata.

Buuuuunn. Mă bucur că am rezolvat problema deși părerea nu mi-am schimbat-o. Au uitat să îmi facă acea analiza!

Vineri seara, curioasă de rezultat, verific din nou rezultatul on-line. Surpriză! Analiza tot nu apare! Cum era târziu nu am mai sunat și am așteptat până luni să sun din nou.

Sun luni din nou, de această dată primesc alt răspuns: sângele nu a fost destul pentru a putrea face această analiză și trebuie să merg din nou la recoltat, dar se va face analiza de urgență!!

Până joi nu am avut posibilitatea de a ajunge la Hiperdia așa că joi m-am dus din nou la recoltat și fetele de acolo mi-au zis că mă sună când e analiza gata.

Astăzi e duminică și eu încă nu am rezultatul analizei respective. M-au sunat vineri ca să mă anunțe că doar luni va fi gata analiza.

Dacă vă întrebați după ce analiză aștept, este vorba de un amărât de TSH. V-am zis că am probleme cu tiroida și o țin sub medicație.

Luni intru în săptămâna 39 de sarcină, așa că bebelina poate veni pe lume oricând de-aia m-am dus la analize în săptămâna 37.

Ce m-a deranjat cel mai tare? M-a dereanajt că nu m-au sunat ei după primul telefon ca să mă anunțe că trebuie să merg din nou la recoltare. Au preferat să ascundă problema sub preș, poate uit că îmi mai trebuie. Dacă mă sunau atunci sau îmi spuneau la primul telefon că trebuie să merg din nou, nu cred că m-aș fi enervat atât de tare pe ei …. dar să trebuiască eu să tot sun la ei mi se pare deja nesimțire.

Îmi pare rău dacă v-am plictisit cu povestea mea.

O seară frumoasă!

 

Lasa un mesaj

