Cum facem pastele mai gustoase

Astăzi voi împărtăși cu voi o metodă de a face pastele mai gustoase și mai sănătoase.

Astăzi voi împărtăși cu voi o metodă de a face pastele mai gustoase și mai sănătoase.
Cum facem asta? Foarte simplu, le înmulțim cu “spaghete” din morcovi.
Eu mi-am luat un curățător de legume cu care fac spaghetele. Găsiți la Kitchen Shop sau varianta ieftină, în Jumbo.
Fierb pastele împreună cu morcovii și îmi place că devin puțin mai dulci de la morcovi.
O să îi fac și piticei pastele așa când va crește.

V-am pupat!

Lasa un mesaj

