Scutece textile – aventura noastră

Astăzi vreau să vă povestesc despre aventura noastră cu scutecele textile.Astăzi vreau să vă povestesc despre aventura noastră cu scutecele textile.

Eu știam de scutecele acestea încă dinainte de a rămâne gravidă și tare mi-am dorit să le folosesc pe copilul meu din mai multe motive: pentru că sunt sănătoase, pentru că sunt eco, pentru că sunt frumoase și mai sunt și economice.

Inițial mă gândeam totuși ce faci cu scutecul plin de treaba mare, doar nu-l bagi așa în mașina de spălat, dar am aflat că sunt niște hârtiuțe ce se pun peste scutec care se aruncă apoi, iar scutecul rămâne curat.

Dar la bebeluș alăptat exclusiv hârtiuțele nu prea ajută pentru că excrementele sunt lichide si pătează tot. Eu în cazul acesta clătesc scutecele bine înainte de a le băga la spălat. Oricum, la câte hăinuțe am spălat de treaba mare datorită “accidentelor” de pe vremea când foloseam pamperși, acum nu mi se mai pare deloc scârbos.

Totuși, mi-a fost frică să investesc foarte mult în scutece textile înainte de a vedea dacă ne împăcăm cu ele, așa că mi-am luat câteva scutece chinești mărime unică și unul “de firmă” pentru nou-născuți.

După ce s-a născut pitica nu am avut nervi să încep folosirea lor (de frica dezamăgirii) până pe la 3 luni și atunci am fost tare supărată că îmi curgeau scutecele mărime unică pe la picioruțe. După câteva încercări eram determinată să le vând, aveam și anunțul pregătit, dar ceva parcă m-a impiedicat să îl postez. Ce mă bucur!

Îmi părea atât de rău să le dau, mai ales că pe grupul de scuteciște sunt mii de mămici ce le folosesc cu succes.

Așa că am mai întrebat, am mai citit și am aflat de la o mămică rețeta pentru folosirea scutecelor ieftine mărime unică: trebuie “umplute” mai bine că sunt lucrate puțin mai mari la piciorușe.

După vreo 2 săptămâni am încercat din nou dar folosind noile informații. De atunci (de vreo 2 săptămâni) scutecim cu drag și ne-am mai mărit și colecția cu scutece românești, cu scutece ieftine, dar și cu unele scumpe.

Nu o să vă explic despre tipuri de scutece si cum se folosesc, pentru că este plin internetul de explicații, dar vă las câteva linkuri pentru documentare 🙂

Colecția noastră este formată în mare parte din scutece cu bunar. Voi reveni cu impresii despre fiecare marcă pe care o avem, mai ales cele românești.

Dacă sunteți interesași de acest subiect există un grup pe facebook plin cu informații prețioase, îl găsiți aici.

Linkuri utile:

http://kiddyshopblog.blogspot.ro/2013/05/film-pentru-incepatorii-in-scutecit.html

http://kiddyshopblog.blogspot.ro/2012/08/tipuri-de-scutece-textile-1-sisteme.html

http://kiddyshopblog.blogspot.ro/2012/08/tipuri-de-scutece-textile-2-sisteme.html

http://kiddyshopblog.blogspot.ro/2012/08/tipuri-de-scutece-textile-3-accesorii.html

 

Lasa un mesaj

